Vikten förändras åt fel håll

Jag gick ner i källaren och skulle väga mig i morse för att se om jag hade kommit lite närmre 60-talet. Men kan ni gissa vad som istället händer? Jag har gått ner 3kg! 
Jag vet att jag inte borde bry mig om det, men gud vad frustrerad jag blir! Själv tycker jag att jag äter som en häst, men sen så kommer metabolismen i vägen och säger "skulle inte tro det, syrran".
Så nu de kommande månaderna så ska jag ta till med hårdhanskarna, det ska bli 60!
 
 
Jag åt pannkakor till lunch, i vanliga fall så brukar jag inte äta vitt mjöl då det egentligen inte ger kroppen någonting förutom kalorier, men det är ju precis det som jag behöver just nu.
 
På pannkakorna så smetade jag på denna "chokladkräm". Gjord på en mixad banan och en rejäl sked med kakao.
 

Kommentarer
: ) säger:

varför vill du gå upp?

du är ju hur fin som helst som du är!!

2013-08-14 | 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback