Vind eller åska?

Igår så kom vi hem från Stockholm. För att vara ärlig så längtade jag hem rett rejält när vi va där, borta bra med hemma bäst som man brukar säga.
I morse vid sex tiden så ville hunden kissa så jag tog ut honom på en långrunda upp mot Östra torn, kanske inte speciellt intressant. Men vad som är mer intressant är vad jag såg när jag kom utanför dörren... Vårt gamla äppelträd har delats på mitten! Om det är åska, vind, eller bara av ålder har jag ingen aning om, men lite ballt är det ändå med ett "spökträd" i trädgården. Nu hoppas jag bara att vi kan ta ner resterande delar snabbt, jag har nämligen en liten inredningsidé om vad jag ska göra med stammen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback