Whosh

Hjälp vad snabbt tiden går! Det känns som om det bara var en halvtimme sedan klockan var tio och jag satt och åt frukost!
Jag har i alla fall fått endel gjort idag. Fixat med bloggdesign till en vän, fått hem mitt betyg i MA1C, registrerat mitt nya busskort. Jag har också tagit en dusch i min nya jelly. Nej, inte sån man äter, utan en tvål från Lush! Detta är någonting som jag har gått och trånat efter hur länge som helst, så nu när jag var i Stockholm så fick denna jelly äntligen följa med hem. 
För er som inte vet vad en jelly är så kan jag berätta att det är en duschtvål som har samma konsistens som gelé, den lämnar en tunn hinna på krppen efter att man har duschat så att man inte blir torr och är helt fri från konstgjorda ämnen. Jag skar upp min i små kuber, ca 5mm sida. Hälften av kuberna la jag på ett fat bredvid duschen och den andra halvan la jag in i frysen. När jag duschar så tar jag helt enkelt fram en kub och tvålar in mig, supersmidigt!
Jag valde Whosh, en citrusdoftande blå jelly.
 

Kommentarer
Lisa säger:

Spännande! Hur luktar dom och luktar dom mycket? Tycker ofta att citrus kan lukta ganska konstgjort/rengöringsmedel, haha.

2013-08-14 | 17:25:53
Bloggadress: http://breakingbad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback