Best dressed Oscarsgalan 2013

Ni har nog inte missat att detta är tiden på året då alla galor är i fullt ös. På detta så har man också timeat in alla modeveckor samtidigt. Allra senast så var oscarsgalan. Det roligaste tycker jag faktiskt inte är filmerna, utan outfitsen! Jag har spenderat den senaste halvtimmen med att kolla på alla underbara klänningar som bars och tänkte nu lätta upp mina favoriter.
 
Jennifer Lawrense, ser ut som en riktig gudinna i denna klänning från Dior.
 
Sandra Bullock, ser även hon helt fantastisk ut i denna klänning från Ellie Saab, jag gillar att den är feminint rockig.
 
Catherine Zeta-Jones, de neutrala färgerna får hennes mörka hudtoner att se mirakulösa ut, och guldet gör att hon påminner om en egyptisk drottning.
 
Amanda Seyfried, en kvinna som skulle få en sopsäck att se ut som en kreation värd miljoner, men fallet i denna klänningen är något speciellt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback