Dagsplaner

Godmorgon alla vakna! Jag har fullt upp idag, vilket jag älskar! Vissa männsikor gillar att ta det lugnt, ha mycket tid på sig och ogillar stress. Jag är precis tvärt om! Jag älskar att stressa och ha fullt upp, det får mig att känna att jag gör någonting av mitt liv istället för att vara en männsika som sitter och klagar på att den inte har fullbodat någonting.
 
Idag så står detta på att göra listan i alla fall.
 
•Långrunda med hunden innan elva, måste nog sätta igång ganska snart då klockan är tio nu..
 
•Emporia med Emma, ska köpa lite sommarkläder och gympaskor hade jag tänkt.
 
•Klippa håret, om jag hitter tillbaka till Lund innan fem det vill säga..
 
•en och en halv timmes hot yoga, wihoo! Missade träningen förra veckan så nu är jag super exalterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback