Godmorgon solstrålar!

Jag har kommit till min skola och gör ett projekt om grafiska bilder. Jag är nog den enda som gör något just nu eftersom att internet är riktigt kasst idag! Sån tur är så har jag 3G på mobilen så jag kan använda det för att göra klart min bild. Jag förstår inte vad skolor tänker när de skaffar ett långsamt men billigt internet. Det verkar som om alla skolor har det så! Nu under 2010-talet så arbetar i princip alla över internet och man kan inte hålla en lektion utan det. Så när det krashar så är hela dagen lite av ett slöseri. Hur som helst så är jag klar två timmar innan med min poster. Jag hade att välja om jag ville göra om en konstutställning, festival eller fotbolls match. Självklart valde jag fotbolls alternativet då det är en bra ursäkt för att kolla på bilder av snygga fotbolls killar! haha!
 
En riktigt bra dag för övrigt, det har inte hunnit gå så många timmar men jag vaknade definitivt på rätt sida idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback