Innanför presentpappret

Jag tänkte visa er vad min familj fick i present av mig idag. Min familj betyder allt för mig. De är de som alltid stöttar hur mycket man än har gjort bort sig, de som skulle ta sitt liv för än. Jag är välsignad som har en såpass stor familj som jag har men jag tycker att alla hjärtans dag är till för att fira med de som ligger en allra närmst hjärtat!
 
                      Mammas och Olas fortfarande inslagna presenter. Mamma fick choklad täckta laktrisbitar och Ola fick massor av olika sorters choklad praliner!
Dessa små klobbor sålde några 11 åriga barn till mig när jag var påväg in mot stan, det skulle gå till deras klassresa och jag kände bara mig tvungen att stödja dem när de har varit så duktiga och gjort helt egna klubbor och tvålar och sedan stå ute i kylan och sälja!
Presenten till min pojkvän. Det är små choklad praliner formade som cupcakes med vit choklad och jordgubb. Nam!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback