Intensivt intervallpass.

Jag kom hem halv fem idag och satte direkt igång med en köttfärslimpa till min bror och pappa. Jag som är vegetarian försöker att laga mat till dem så ofta som möjligt så att jag inte ska tappa mina cooking skills, även fast kött är as äckligt, uärk! Medan den var inne så gick jag ut i kylan på ett kort men riktigt intensivt pass. Jag värmde upp genom att jogga i ganska lugn takt till närmsta backe som ligger ungefär 300m från mitt hus. Där sprang jag så snabbt jag kunde uppför (ca 15 sek) och joggade sedan ganska långsamt ner (ca 45 sek) och upprepade 10 gånger. Man kände verkligen hur hjärta och lungor fick arbeta ut till det yttersta, riktigt skönt faktiskt! Sen blev det några misslyckade pannkakor till middag för mig medan killarna åt sin köttfärslimpa, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback