Nu är våren i Skåne.

Nu är det äntligen vår, på mina promenader på väg till skolan hör jag nuförtiden fågelkvitter och man behöver inte ha de stora klumpiga dunjackorna för att hålla värmen. Idag när jag var ute på promenad med hunden så märkte jag också att de första blommorna har kommit upp! Det är helt otroligt hur snabbt tiden går, det känns som om det var igår som man smällde raketer och välkomnade det nya året, men nu är vi halvvägs till sommaren. Att de första snödropparna har dykt upp betyder också att om någon vecka så kommer min grannes trädgård vara helt full av snödroppar! Är lika avundsjuk varje år som jag går förbi.

Nöjd tjej som kan ha skinnjacka på sig.
 
 
 

Kommentarer
Linn säger:

Hej! super bra blogg verkligen. Undrar bara var någonstans du tränar yoga :) blev lite sugen på det nu ;)

2013-02-27 | 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback