Jan. 17, 2013

Idag har varit en härlig dag, så avslappnad men ändå så har man fått mycket att göra! Som sagt så vaknade jag klockan två i morse, men av någon anledning så ör jag ändå inte speciellt trött! Så då hade jag massor med tid att mysa i morse innan jag gick till skolan. När jag slutade klockan två så gick jag runt och kollade i stan efter underrkläder, proteinpulver och en morgonrock, jag hittade inget av de jag just nämde, men däremot så hittade jag en jättefin kudde! Jag brukar nästan alldrig köpa såna impuls saker men den bara talade till mig. Så nu sitter den och ser söt ut i sängen. Sen bar det av till pojkvännen och vi hann prata och mysa i en timme innan han skulle iväg och träna.. Jag Åkte då och handla mat och sen hem och lagade svamppaj till middag. Därefter en halvtimmes konditionsträning och plugg med pojkvännen, och på köpet så fick man en massage!


Kommentarer
stiinis säger:

fulaste paret i lund :* <3333

2013-01-21 | 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback