Äpple+brie=sant!

Hej vänner! Jag begav mig till gymmet efter att jag hade tagit en liten tripp hem till morfar. Det gick helt ok idag, jag visste inte ens vad jag skulle träna förens jag kom dit och därav så blev det lite virrigt. Men många av mina vänner var där idag och hjäplte mig så att det blev gansa bra tillslut och jag ska nog få lite träningsvärk imorgon. I alla fall så slutade det med att jag tränade bicep och axlar, riktigt skönt och jag tog ut mig ordentligt!
 
Efter gymmet så åkte jag till ICA och köpte lite kvällssnacks i form av natyrgodis, inte alls så tilltalande när jag kom hem dock, jag skulle köpt ett äpple så att jag kunde göra en macka med det och brie istället..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback