Gör om dina fula kontorspärmar!

Nu är det bara tre dryga veckor fram till skolstart. Själv så har jag varit på jakt efter skolgrejor ända sedan sommarlovet började, men det är först idag så jag har fått någonting gjort. Jag har flera gånger varit ute på stan och letat efter snygga pärmar (vilket visade sig vara omöjligt att hitta..) och idag så tog jag tag i problemet på riktigt och gjorde mina egna.
 
 
Jag klädde mina fula kontorspärmar med tyg som tidigare hängde på min vägg, jag tycker själv att det blev riktigt snyggt faktiskt! Om du vill göra detta själv så är det ända du ska tänka på att mäta ut hur mycket tyg du behöver när pärmen är stängd då det behövs mindre när den är öppen.
Jag limmade fast tyget med vanligt flytande lim som du kan hitta i alla hobby affärer. Du ska limma både på utsidan (precis vid kanterna av bokens rygg) och på insidorna.
 
Före:
 
Efter:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback