Hämtat ut tavlor.

Igår så träffade jag min kompis Sara innan jag åkte till Malmö, vi tog en fika på Espresso house och sen så gjorde vi lite ärenden. Bland annat så lämnade jag in två bilder som jag ville ha utskrivna och sätta på väggen där hemma.
Idag efter att jag hade varit nere på stan och lunchat så hämtade jag ut bilderna, och jag blev riktigt nöjd! Den ena bilden föreställer mig och min pojkvän Timothy, det är verkligen min favoritbild på oss och det ska bli roligt att se den varje dag. Den andra bilden är på mig, min bror och pappa när vi var i Italien förra året. Vågorna där var säkert tre meter höga, och när man satt framme vid kanten så blev man alldeles slukad av vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback