Spf 50

I eftermiddags så åkte jag och pojkvännen en runda till Emporia i Malmö. Jag behövde införskaffa lite nödvändigheter som började ta slut här hemma. Bland annat så köpte jag solkräm med spf 50, jag försökte hitta spf 75 men det verkar bara vara jag som är ute efter det. Jag har ju fått ganska tydliga sollinjer på höfterna så den kommande delen av sommaren kommer jag att smörja in mig där ordentligt så att jag får en jämnare färg. Förra året så löste jag detta problem genom att då och då gå ut på en åker som ligger ett par kilometer från mitt hus och sola naken i det höga fältet, men detta året så ska jag inte utmana ödet på det sättet och använder solkräm istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback