Ben på schemat

God eftermiddag kompisar! Jag kom tillslut fram till Malmö, väl där så hittade jag dock ingenting så om jag vore pessimist så skulle jag säga att jag hade slösat bort tre timmar av mitt värdefulla liv. MEN nu är det så att jag inte är speciellt negativ av mig och tyckte att det var jättekul hela upplevelsen. Så länge man lär av sina misstag så är det bara bra, och på köpet så fick jag tag på ett nytt anteckningsblock och läste ungefär förtio sidor i min bok. 
 
Jag har precis kommit tillbaka från gymmet i alla fall och körde på dunderhårt idag. Kännde mig som en riktig muskelknutte, fram tills jag såg de riktiga muskelknuttarna det vill säga... På mitt förra gym så var de flesta ganska average, ungefär som mig, men på mitt nuvarande gym så finns det några riktiga hulkar! Det gillar jag väldigt mycket faktiskt, det är precis den motivationen som man behöver. Jag körde ben och rumpa idag och höjde mig i många övningar, nu ska det bli gott med middag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback