Drunknar i svett.

Jag låg i sängen och kollade olika sociala medier. Jag har varit extremt trött hela dagen, och kommit på en massa ursäkter för varför jag inte ska röra lite på mig. Jag hade ont i magen och ville egentligen bara ligga i sängen och värma mig. Men jag tog mig i kragen och bytte om till träningskläder och satte igång med det jobbigaste passet på länge! Det blev ett riktigt jobbigt HIIT pass på över en timme med fokus på ben. Mina ben värkte och kändes som spaghetti efteråt, svetten rann från alla kroppsdelar (har aldrig svettats så mycket!) och pulsen var hög genom hela passet. Jag tänkte filma, men minnet på mobilen tog slut, så jag gör det när jag kommer hem istället, om jag vågar mig på detta pass igen dvs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback