Lite val langt...

 
 
Klockan nio i morse sa bestamde jag mig for att ge mig ut pa en loparrunda. Egentligen sa var det meningen att jag bara skulle ge mig ut i fyra kilometer eller sa, men sjalvklart sa spinger jag vilse... Jag sprang istallet mellan 10-12 kilometer (jag ar inte saker da jag inte hade nagon GPS, men det tog 70 minuter sa det borde vara den strackan). Men om det ar en sak som jag har lart mig ar det att man ska se saker fran den positiva sidan, jag tror inte att man kan bli lycklig om man bara gar omkring och grubblar over hur saker kunde varit battre, utan istallet sa ska man acceptera att saker ar som det ar. Dessutom sa fick jag se det otroliga naturen utanfor Bryssel. Pappa P berattade senare for mig att jag hade befunnit mig pa regionens hojdpunkt, vilket forklarar varfor jag kunde se bade Bryssel och Antwerpen darifran. Dessutom sa invigde jag idag tva fodelsedagspresenter, min superfina rosa sport BH som jag fick av alsklingen och varldens ballaste loparskor fran pappa O. De dar loparskorna ar nog den basta presenten nagonsin, sa snygga och samtidigt sa otroligt skona! De 10-12 km som jag sprang marktes knappt i dessa skorna! Det ar Nikes lunarglide 4.
 
 

Kommentarer
Ola säger:

Roligt att du gillar skorna :-)

2013-06-15 | 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback