Påverkas av de senaste två veckorna.

Midsommar firades ute i vår sommarstuga med familj och vänner. Det blev fullt med mat, ägg, sallad, paj, sill, allt! På morgonen innan gästerna kom så bakade jag även cupcakes, tårta och två smulpajer. Min kost och träning har verkligen inte varit på topp de senaste två veckorna. Det syns inte så jätte mycket på min kropp, jag är bara lite mer uppsvälld än vanligt. Men däremot så märker jag det mycket på min energi, jag vill bara sova hela tiden och blir irriterad mycket lättare. Min hud gör också uppror och det börjar gå tillbaka till hur det var på mellanstadiet, fullt med finnar! Men idag så börjar jag ta tag i kost och träning igen, till frukost så åt jag två äggvitor och ett litet paket keso med bär. Egentligen så ville jag ha i mig lite mer, men min mage var fortfarande full ifrån gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback