Simmning

Klockan nio så var hela skolan samlad utanför högevalsbadet för att fylla i det sista i idrottskriterierna. Vi delade in oss i grupper om fem som skulle simma då alla inte ville bada tillsammans, lite synd tycker jag då vi alla känner varandra och om vi skulle badat tillsammans så skulle vi kunna simma mycket mer. Men jag som är en riktig fisk hoppade i direkt och simmade 250m ganska snabbt, vilket betydde mer tid för trampolindyk! För några år sedan så var jag en trogen simhoppare med fem lektioner i veckan och fingrar som hade vant sig vid att se ut som russin. Men det tog för mycket tid och jag var tvungen att sluta, men nu känner jag verkligen för att börja igen, så kul det var idag!
Jag tog inga bilder så jag publicerar en bild på en latmask istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback