Skoskav

Efter skolan så kom jag hem, lagade lunch, gick ut med hunden och sen så låg jag bara och degade i sängen i en timme. Egentligen så kände jag för att ligga där hela dagen men jag tog mig i nacken och gick till gymmet istället. Eftyersom att det var så fint väder så powerwalkade jag till gymmet istället för att cykla. Jag kan konstatera att mina fötter har växt den senaste månaden, för några veckor sedan så satt mina skor som handen i handsken men nu så får jag skoskav efter bara tre kilometer. Jag får hoppas på att få nya skor i födelsedagspresent som passar. Det blev i alla fall ben idag med fokus på rumpa, så nice! Jag älskar verkligen benpassen, det är riktigt jobbigt och man känner bara för att skrika ibland, men så roligt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback