Slut på grundskolan

Efter gymmet (som för övrigt gick dunderbra idag) så hoppade jag direkt in i duschen och tryckte i mig mat. Jag hoppade in i min klänning och sminkade mig så fort jag bara kunde, när jag var klar med allt så hoppade jag i skorna och var precis påväg ut genom dörren när jag kollar på klockan och inser att jag inte borde ha så bråttom. Jag sluta nämligen skolan idag klockan halv sju, som ni ser så hade jag missupfattat tiden lite och var påväg ut redan vid halv fem... Sista dagen efter tio års slit nu, känns både bra och dåligt. Bra för att man kommer att träffa så många nya människor som man har mer gemensamt med på gymnasiet, men synd för att man har så många bra minnen från mina två senaste år på Humfryskolan. Jag minns när jag först började där, jag trivdes inte speciellt bra på min förra skola och var väldigt nervös inför första dagen, jag har senare fått reda på att vissa trodde att de skulle bli mobbade av mig efter att ha sett mig för första gången eftersom att jag var så frammåt och livlig och "mobbaraktig", något som jag aldrig fattat då jag inte ens kan döda en mygga. Jag ska faktiskt vara konferencier idag, så jag måste vara där en timme tidigare för genrepet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback