Två år

Jag och min pojkvän har idag varit tillsammans i två år, eller två år och två timmar för att vara mer exakt. Det är ändå ganska imponerande tycker jag, de flesta som har varit tillsammans så länge är redan gifta och har barn, haha! I framtiden så kommer jag ock älsklingen självklart också att göra det, men det dröjer åtminstone tio år fram till dess.
Efter gymmet så bäddade T ner mig i sängen och där somnade vi, när jag vaknade igen vid tre så låg det en lapp vid sidan om mig där det stod att han var och handla. Jag gick upp och hörde något från köket, och så hittar jag pojkvännen vid spisen och står och lagar lunch till mig! Sånt gör mig verkligen glad, små gester som visar att man bryr sig. Han lagade potatis med ägg och keso, så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback