Cravings

Jag har kommit på så många saker som jag vill ha just nu, känner mig riktigt girig och äcklig, haha!
Nej men det känns roligt att ha saker. Folk säger att det är något dåligt, men varför är det de? Det är en jättebra livsinstinkt att vi vill ha mer tycker jag, annars så skulle vi fortfarande bo i träd och käka myror, eller något...
 
Här är mina största sug just nu.
 
Bronzer. Denna är från Mac, men vilken som helst blir bra för mitt spökansikte just nu, haha!
 
Urban Decay Naked Palette, lite sen, men bättre sent än aldrig!
 
Nötter, jag såg att ICA hade specialpris i veckan så jag ska köpa riktigt mycket nu och spara.
En TEMO-Present, snart så är det TEMO-dagen(en högtid där man firar att man är avslappnad och ger sina familje medlemmar en present) och jag har inte köpt någonting än!
Eyeliner, min tog slut förra veckan så nu måste jag fylla på med ny.
One Bake, proteinpulver som inte blir äckligt när man värmer det, toppen för pankaksbakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback