En vacker dag

 
Idag så är det en aldeles fantastisk dag i Åre! Vi har verkligen haft tur med vädret under denna semestern och jag hoppas att det fortsätter såhärfam tills att vi åker hem. Jag vaknade klockan kvart i sju idag och klockan halv åtta så gick jag ner i resturangen och åt lite. När jag var påväg upp igen så blev jag slagen av den underbara utsikten vi har, berget är helt snötäckt idag och solen lyser starkt på topparna medans molnen slingrar sig runt berget.
 
Nu sitter jag och myser med en kopp té och njuter av utsikten, när killarna vaknar så ska vi gå ner till spaet och sen äta lite mer, haha!
 
Vad ni tror händer när jag tar bilder
 
Vad som egentligen händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback