Färgglad lunch

Jag har tappat all taptit, synd för igår så var jag hur hungrig som helst. Så till lunch så blev det lättfil med bär och frön, lite grönsaker och en kopp té. Inte mycket att hänga i granen, men sånt är livet! Dessutom så har grönsaker så fina färger så det är kul att ta bilder på dem, hehe.
Mamma köpte hem detta téet igår, eftersom att alla "tehållare" låg i disken så testade jag en, verkligen gott! Mycket mer smak än vad som finns i de fleste téer, jag älskar dessutom ingefära och brukar ha i hela bitar i mitt vanliga té.
 

Kommentarer
- säger:

äter du lite eller har du haft problem med att äta mat typ som en ätstörning.
FIn blogg annars :)

2013-03-20 | 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback