Kvälls té och systermys.

Jag sitter just nu med min kopp gröna te med citron i och läser lite bloggar. Det är nästan det bästa i hela veckan, när man får sitta och låta alla musklerna vila i slutet på en dag fylld med äventyr! Jag blev så glad när min lillasyster mailade mig på facebook och ville prata. Hon är så söt när hon försöker prata svenska, haha! Min pappa hade tydligen glömt att berätta för henne att jag ska med dem till Italien i sommar så hon blev jätteglad, det är skönt att veta att de saknar mig lika mycket som jag saknar dem faktiskt.
 
Jag och syrrorna för nästan exakt ett år sedan. Haha, det fanns ingen bild som vi alla lyckas se sisodär normala ut på, så jag tog den som alla ändå ser mänskliga ut på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback