Resväskan är full!

Nu är jag åtminstone halvklar med packningen! Bara ett smärre problem, väskan är redan full... Haha jag vet inte alls vad jag ska göra åt det för att vara ärlig! Jag har fullt med saker kvar som måste ner och det finns ingen plats kvar! Det blir väll att ta på sig så mycket kläder man kan under resan och använda den STORA handväskan som handbagage.
Men nu så ska jag se livet från den ljusa sida, när jag va liten (tolv år kanske) så köpte min mamma en body till mig, då hatade jag den och använde den inte en enda gång. Men nu kom jag och tänka på den för några dagar sedan och kom på att den inte var så dum i alla fall, men jag trodde att jag hade slängt den när jag var liten och tänkte inte så mycket mer på det. MEN, gissa vad man hittar när man är nere i källaren och rotar efter underställ?! Jag testade direkt på den igen och den passar fortfarande. 
 

Kommentarer
anonym säger:

hej mycket fin blogg! har bara en liten fråga, kan du inte ha frågestund? :)

2013-03-20 | 14:01:24
Gullbrittan säger:

kan du lägga in ett långt inlägg med mellanmål och kanske några goda smoothies ? Och även ett långt långt långt inlägg om tesmaker och deras ursprung ?

2013-03-20 | 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback