Sammanfattning av dagen

Denna dag har varit extremt tom på bloggen, jag har haft för mycket att göra och för lite tid att göra allt på helt enkelt! Jag vaknade klockan sex och satte igång att fixa mig för att dra till Alfa Laval klockan 7.20. Väl där så satte jag direkt igång med det sista av en presentation som jag inte hann klart med igår och klockan nio så gick jag upp till högsta vångingen för att hjälpa en kvinna med att anordna en resa för de högsta cheferna. Social som jag är så passade jag på att presentera mig för företagets VD och försöka få ett bra första intryck, ändå fett ballt att skaka hand med en man som är chef för 20 000 människor.. Jag var klar med allt jobb klockan halv fem och jag begav mig hem för att sedan direkt åka vidare till yogan som varade i en och en halv timme. Nu klockan 20.30 så sitter jag äntligen i TV soffan och skriver. Jag har väldigt många inlägg som jag vill skriva men ingen tid att skriva dem, dagens I-lands problem.
 
 
Lite halvt borta tjej klockan 6.30..
Tyckte att katten va gullig när jag åt frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback