Sant som det var sagt.

Godmorgon läsare, som prognosen igår sa, så är jag sjuk. Känner att jag har stött på en typisk, ganska kraftig, förkylning. Som vanligt så vaknade jag en halvtimme innan väckarklockan rang och kände direkt hur min kropp hade försämrats under natten. Synd att det skulle hända just denna veckan, jag ar haft så mycket skoj inplanerat! Men det får bli att säga till vännerna att man får ses någon annan dag och boka om träningspassen, sen bara hoppas att man är frisk fram tills på fredag så att man kan åka skidor!

Jag sitter med matten just nu och läser lite om funktioner, osv, men det ska jag inte tråka ut er med. Senare så ska jag skriva några roliga inlägg hade jag tänkt. Det är det positiva med att vara sjuk, man har fullt med tid för saker som man i vanliga fall måste stressa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback