29/5

Som sista lektion så var det idrott som gällde, vi hade förra lektionen planerat ett träningspass efter en person och dess behov, men min person kom inte.. Jag blev riktigt besviken på denna människa faktiskt eftersom att jag hade jobbat hårt med uppgiften. Men jag gick med i en annan grupp istället och fick i alla fall lite träning själv, riktigt skönt pass de hade gjort! Nu har jag lastat i mig lite mellanmål och ska snart gå ner till affären och köpa mat, hade helt och hållet glömt att förbereda maten i morse (det negativa med att vara vegetarian, allt måste blötläggas i hundra år innan det går att använda). Efter middagen så ska jag träffa pojkvän och kompis och dra till gymmet. Mage, bröst och axlar som ska tränas idag är det tänkt, skönt att det inte är underkroppen i alla fall, har en grym träningsvärk!
 
Beastmode, eller fishmode? LUNDSIDEMODE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback