Anti-ben

Idag så slutade jag extra tidigt, det var städning den sista timmen och eftersom att jag har matte på Polhem timmen innan så tyckte inte min lärare att det var lönt att jag kom tillbaka. Så jag begav mig direkt till gymmet och körde stenhårt ben. Innan så älskade jag verkligen ben, men nu har jag tröttnat lite på det. Jag känner att man känner sig så instängd i de flesta övningar, nej, nu låter det som om jag är någon konstig klaustrofob som springer rusande ur rummet och tror att jag ska dör var gång det är ben, men jag hoppas att ni fattar vad jag menar!
Det blev lite fler reps en vanligt men jag höjde inte några vikter, i squats så sänkte jag till och med för att jag kännde att jag ville fokusera på att komma riktigt djupt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback