Benpass

God eftermiddag! Jag är precis hemma från ett benpass med fokus på baksida lår och rumpa. Första halvan gick riktigt bra och jag fick en fantastisk kontakt med musklerna och dessutom så testade jag lite nya övningar. Sen så gick det bara neråt... Jag skyller på att jag började använda maskiner, jag hatar verkligen maskiner! Fria vikter och kropsbelastande är min grej kan jag lugnt säga.
 
Tur att jag tog en bild när jag fortfarande var glad i alla fall, annars så skulle ni få se en riktig häxa istället.

Kommentarer
Molly säger:

Hej,verkligen fin blogg du har! :)
Kramar

2013-05-24 | 20:02:34
Bloggadress: http://hlsofreak.myshowroom.se
djnsoiuyftu säger:

jääävlar vad smal du är! Säker på att du inte har anorexia?

2013-05-24 | 21:56:12
fight4fit säger:

Håller med, hatar verkligen att träna i maskiner. Känns inte som man ens får hälften av den träning man får av fria vikter!

Och förresten, vart hittade du shortsen? Letat överallt men hittar inte en enda webshop som säljer i sverige!

2013-05-25 | 11:08:52
Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback