En dag fylld av prov.

Jag har precis kommit hem från en heldag med prov. Började klockan nio och sen så höll det på fram tills två. Men nog om tråkigheter, jag ska sova till mig dedär extratimmarna som jag blev av med inatt, äta lite och sen bege mig till gymmet. Jag ser ordentligt fram emot träningen idag, det ska bli magen som ska kämpa lite och sen avrunda med lite kondition är det tänkt. 
 
Nu sista biten av terminen så är det verkligen mycket på schemat, flera uppsatser ska lämnas in och prov, gymnasieval och jobbsökningar är vardagsmat. Personligen så gillar jag faktiskt lite stress, det får en att känna att man faktiskt gör någonting med sitt liv och inte är en av de som kastar bort all sin tid på att göra ingenting och sen klaga på att de inte har någon tid. Jag vill vara en av de som människor inspereras av, någon som människor kan titta på och känna att ingenting är omöjligt så länge man vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback