Ett lyckat gympass

God kväll kära vänner! JAg har varit på gymmet och kört igenom de muskelgrupper som jag tyckte att jag fick dålig kontakt med i veckan, så rygg, axlar och bröst! Jag körde lite lättare idag på de flesta övningarna och lite fler reps, men det passade verkligen jättebra för kontakten jag fick med musklerna var riktigt bra! Jag kommer nog fortsätta att köra ett sånt här "uppsamlingspass" i slutet av veckan då jag går igenom de övningar som jag känner har gått dåligt under veckan. I slutet av passet så tränade jag även lite handstående och det gick bättre än någonsin, snart kan jag stå helt utan vägg.

Kommentarer
anna säger:

vad smart att köra ett sånt pass :)

2013-05-19 | 19:51:06
Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback