Hemmaträning

Som jag sa innan så skulle jag göra lite träning hemma, gick så bra! Körde dunder intensivt styrka och kondition tillsammans i drygt en kvart. Under själva passet så kännde jag att jag skulle dö och ville bara sluta, men nu är jag jättestolt över att jag fortsatte. Ett riktigt bra pass som jag kommer att fortsätta med, perfekt för innan skolan eller när man har lite tid då det bara tar femton minuter, jag kände verkligen hur kalorier brändes och jag tror att detta är vad som behövs för att få igång den där lilla kicken i min metabolism.
 
Passet bestod av bland annat djupa knäböj (ass to the grass) och burpees. Två riktigt bra övningar som verkligen jobbar kroppen.
Jag kommer att filma nästa gång jag gör detta och lägga ut det på bloggen så att ni också kan testa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback