It's yoga time!

Eftersom att jag känner mig lite krasslig så ville jag inte åka ifrån huset för att träna, så det blev ett yogapass hemma istället! Det som är bra med att göra yoga själv är att man kan anpassa träningen precis efter dig själv, om man känner sig stel i ryggen så är det där man kan jobba och om man vill träna upp sin balans så kan man fokusera på det. Dessutom så slipper man alla de tusen solhälsningar som många gillar ( en av anledningarna för att jag går på karmic monkis är för att man ofta slipper dem) och istället kan jobba med saker som utmanar en. Idag så gjorde jag det riktigt jobbigt, bevis på att jag ansträngde mig är att jag till och med blev lite svettig på ryggen, någonting som jag annars bara blir när jag springer mer än sju kilometer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback