Kalas-mat+ frågestund

Nu har gästerna gått hem och jag ligger ensam i sängen och ska snart sova, det har varit en jätte mysig kväll med massor av människor jag älskar och jättegod mat.
Jag hade förberett vattenmelon och min kikärtssallad, recept på salladen kommer upp imorgon när jag har sovit ut eftersom att min hjärna fungerar lite långsamt på kvällarna, haha! 
 
Låtsades att jag var kreativ med melonen.
Åvan så kan ni se maten som vi åt, tårtan var den första som jag åt på väldigt länge, jag blev faktiskt lite besviken, jag som brukade älska tårta så mycket och nu väljer jag frukt före alla dagar i veckan. Men chokladkrämen som låg utanpå var jättegod, smakade som riktigt mörk choklad, så jag åt den och skrapade av så mycket grädde och deg som jag kunde, troots det så är jag illamående nu, haha! Aja, man måste prova.
 
Föresten så planerar jag att ha en frågestund snart, så komentera om ni har någon fråga så svarar jag i helgen!

Kommentarer
1337 h4x0r säger:

Har du inte råd med en skål?

2013-05-09 | 23:05:02
Anonym säger:

Vem har gjort designen ? Den är superfin!

2013-05-11 | 08:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback