Kissinödig på spåret

Idag så var det egentligen tänkt att jag skulle springa en mil, men väl ute på spåret så blev det inte alls som det var tänkt. För det första så var det riktigt blåsigt, jag vet inte om ni också upplever detta eller om det är jag som är lite speciell (skulle ändå vara bra om jag var speciell någon gång), men när det blåser så får jag riktigt ont i öronen! Detta slutade med att jag sprang och höll för öronen halva tiden. Den andra anledningen till att jag "bara" sprang fem kilometer var för att efter en kilometer så kom jag på att jag hade glömt att gå på toaletten, jag mindes att jag tänkte att jag skulle göra det innan jag gick ut men sen så glömde jag det. Det måste ha varit en rolig syn för de som sprang förbi, en tjej som springer med händerna för öronen och snubblar över sina ben för att hon håller in blåsan.
 
Men det positiva med det hela är att jag använde mina supersnygga Nike Pros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback