Mage och gymkort

Eftersom att gymmet inte var öppet idag så körde jag lite mage och rygg här hemma på kvällen, det gick riktigt bra faktiskt! Jag gjorde lite fler av både reps och sets eftersom att jag gjorde de flesta övningarna med kroppsvikt eller en lätt vikt. Det har blivit en ganska träningsfylld dag, först åtta kilometer, yoga och nu styrka, love it!
Gymmet hade råkat göra någonting så att jag inte var uppskriven hos dem, de sa att jag bara skulle anmäla mig hos dem igen. Men jag är osäker, det är så skönt att vara ute nu när solen tittar fram allt oftare, och träning här hemma går lika bra som på gymmet mer än att man inte har lika brett urval av övningar. Vad tycker ni?


Gammal bild, kolla så smala mina armar var då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback