Mina ben är döda

Mina ben har officiellt gått i ide, det känns som att gå på två käppar mer än att gå på två ben om man säger så. Jag tog morgonrundan med hunden idag och det märktes verkligen att det var legday i förgår och löpning igår, så istället för en powerwalk så blev det att jag tog mig krypandes fram genom hela rundan. Känner att jag verkligen kommer att få användning för uttrycket ”vill man vara fin så får man lida pin” idag. Men eftersom att det bara är träningsvärk så bryr jag mig inte speciellt mycket, det var ett tag sen jag fick värk som denna så det är skönt att känna att man har ansträngt sig!

 


Kommentarer
fight4fit säger:

Älskar träningsvärken, ibland känns det som ett litet kvitto att man faktiskt har tagit i och kämpat! Vet att man kan ha ett kanonpass och inte alls få så ont men då blir man nästan lite besviken istället :)

2013-05-26 | 23:10:23
Bloggadress: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback