Morgon powerwalk

Mamma väckte mig tidigt idag och bad mig att ta ut hunden, då var jag jättetrött och bad henne att släppa ut honom i trädgården en stund så att jag kunde ta en längre runda med honom senare. Men när jag hade vaknat till lite, klätt på mig och borstat tänderna så hade mamma redan varit uten med honom, så jag tog en promenad själv istället. Man märker verkligen skillnad på hastigheten när hunden är med, rundan som i vanliga fall brukar ta upp mot två timmar gick på mindre än en timme nu. Det blev en 6,4 km runda och det var verkligen skönt, mysigt att promenera när man är nästan den ända som är uppe.
Dessutom så har mina sneda magmuskler börjat synas lite, skönt! Magen är annars det område som fettet sätter sig på hos mig och därför så är det svårare att se muskler där.
Nu ska jag unna mig en stor kopp té och havregrynsgröt, nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback