Ska man slå på så ska man slå på stort

Jag gick upp i morse och kände att jag verkligen behövde mat, så jag lagade kokos och havreplättar som toppades med cashewsmör med kanelsmak och agavesirap och satte mig framför TLC. Jag klädde på mig och fixade sminket, och efter det så var jag hungrig igen. Så det blev yoghurt, nötter, banan, dadlar och en riskaka, men hallå, om man ska göra det så ska man göra det stort! Så nu så kommer jag klara mig fram till lunch och kanske längre än det, igår så åt jag nästan ingen lunch för att jag av någon anledning kände mig aldeles proppmätt, vilket är konstigt för jag åt nästan ingen frukost heller.
 

Kommentarer
Anna Holm säger:

Det där lät inte dumt! :D

2013-05-23 | 16:09:09
Bloggadress: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback