Svar på frågestunden

Varför refererar du till din pappa som pappa O? Vågar du inte skriva hela namnet?
För att jag har två pappor! Pappa O och Pappa P, dock så träffar jag bara Pappa P en gång om året och det är därför som ni inte hör om honom speciellt ofta. Pappa P är min biologiska pappa men jag har bott med mamma och Pappa O sen jag var två så pappa O är som min riktiga pappa. Anledningen till att jag inte skriver hela namnet är för att jag är lat, haha, egentligen heter de Ola och Peter men det är enklare att bara skriva O och P.
 
Får du äta sötsaker någon gång, eller är det bara typ ren vete och proteinpulver som gäller?
Självklart får jag det! Men ett tag så verkligen förbjöd jag mig själv att äta allt som var onyttigt, det var dåligt för mitt sinne då vet jag men nu så har det lett till att jag inte har ett sug efter onyttigheter längre och jag äter det bara som en social grej. Många har en dag som de unnar sig på, detta har inte jag utan om jag känner för en bit godis så äter jag en bit godis, men det är inte speciellt ofta det händer att jag blir sugen som sagt.
 
hur tränar du "love handles" ?
Jag antar att du menar hur jag får bort fettet därifrån? Man kan inte punktförbränna fett, man måste sänka hela sin fettprocent isåfall (självklart så kan man ha tur och fettet börjar att försvinna därifrån, men det är inte så troligt). Jag rekomenderar att dra ner på snabba kolhydrater och köra konditionsträning för det! Många tror att det området man tränar är det stället som man förbränner mest fett ifrån, så tjejer tränar mage för att de vill bli smalare där och undviker att träna rumpa för att den ska förbli stor. Detta kommer leda till att du får muskler under fettet på magen  och din rumpa kommer att bli mindre då man fortfarande förbränner lite fett, men rumpan kommer inte att växa eftersom att det inte finns några muskler där.
 
Skulle du kunna vara snäll och berätta hur du kan hålla dig till din diet när du är i skolan? Hur gör du när det till exempel är hamburgare eller chicken bits? Äter du inte då? Tycker inte folk det är konstigt att du äter annorlunda? 
Jag äter det som serveras, jag undviker dock vitt ris och vit pasta. De flesta skolor har också sallad vilket jag utnyttjar riktigt ordentligt! När det blir något som jag verkligen inte känner för att stoppa i min kropp så undviker jag att äta det. Ifall det skulle bli hamburgare så kan man självklart äta det! Jag skulle själv tagit bort brödet och all dressing och äta kött och sallad så blir det hur nyttgt som helst! Chicken bits är lite jobbigare men då skulle jag äta en riktigt stor portion sallad för att klara mig fram tills jag kommer hem. Ofta så finns även fullkorns knäckebröd som jag brukar äta när det är dålig mat. Haha, jo mina kompisar tycker väll att jag är lite töntig som tar med mig nötter och frukt till filmkvällarna och äter sallad när det finns mc donalds, men jag brukar inte bry mig om det, jag vet att så som jag äter är det som både jag och min kropp trivs bäst med.
 
Vem har gjort designen ? Den är superfin!
Åh, vad snällt av dig! Jag är världens morgonmänniska och får väldigt mycket dötid var morgon innan resten av Sverige har vaknat, och då är det sånt jag sysslar med! Men mycket tid och frustration tog det, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback