Weekendtrip till Skummeslöv

Jag och familjen har åkt ut till sammarstugan över helgen, skönt att bara packa sina grejor och åka från stan i några dagar. Dock så kommer jag att sakna ihjäl min pojkvän som inte kunde följa med för att han skulle jobba och spela match, bäst för han att han köper någonting till mig för pengarna han tjänar, haha! Så det blir lölpning både lördag och söndag denna vecka, egentligen så är ju söndagar min vilodag med eftersom att jag inte kom hem förens efter bollibompa i onsdags och la mig direkt så tar jag igen den träningen nu i helgen.  Men det var längesadan jag hade en ordentlig vilodag, d.v.s att jag struntar i all typ av fysisk ansträngning (promenader, studsmattshoppande och andra tönterier), så nästa söndag så ska jag göra det. 
Denna gången så har vi också släpat med oss katten på weekendtrippen, hon har aldrig varit utanför Linero och Vipeholm innan och tycker att det är jätteroligt att få gå omkring och titta i huset, vi har köpt ett koppel och halsbant till henne också så att hon kan följa med på kvällsrundorna. Fjolligt? kanske, men som de coola kidsen säger, YOLO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback