Ny (gammal) serie

Jag har börjat titta på en ny TV-serie, Lie to Me. Den var stor för några år sedan minns jag och var på reklam hela tiden, men på sistone så har den börjat dö ut. Jag kollar knappt på TV, men nu när vintermörkret börjar lägga sig tidigt så vågar jag inte dra ut på kvällarna (fegis som jag är) när jag är klar med läxorna, utan jag får stanna hemma istället och mysa framför TV:n. Lie to Me är en kriminalserie som handlar om en man och en kvinna som har jobbat hela sitt liv med forskning om mikrouttryck i ansiktet, på så stt så kan de se var en människa känner, och om den talar sanning eller ej. Olika människor hyr in dem för att ta reda på människors hemligheter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback