3 timmars tupplur

Trots att helgen inte har varit speciellt hektisk så har jag blivit väldigt trött. Antagligen så är det lite sjukdom som fortfarande hänger sig kvar och tröttar ner mig.
När jag kom hem från sommarstugan så bestämde jag mig för att gå och vila, ta en liten powernap och sen vakna och fortsätta med lite läxor. Istället så sov jag i tre timmar och vaknade inte upp förens mamma kom in och fråga om jag ville ha lite mat! Vi får hoppas på att jag sov bort mig de sista förkylningssymptomerna och jag kan börja träna lite lätt nästa vecka. Jag vet inte om jag bara inbillar mig, men jag känner mig mycket bättre nu än vad jag har gjort innan.
 
Jag drömde att jag hade piercat mina öron, ni vet med ett stort hål som man kan sätta nyckelringar i och grejor, jag hade inte hunnit töja det speciellt mycket men det var ändå ett 5 mm brett hål i varje öra. Och sen så tog de fel på mig som tennisproffs och kastade in mig i en jätteviktig match.
När jag vaknade så var det första jag gjorde att kolla miga öron, hur hipster det än är med uttöjningar så vill jag inte ha det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback