Gissa vem som är sjuk

Just nu så ligger jag ihopbullrad i min säng och suktar efter en kopp té med honung och citron. Yep, jag har blivit sjuk, IGEN.
Jag började känna av halssmärtan redan igår, så jag avslutade dagen med en huskur gjord på honung och varm mjölk för att lugna halsen, jag glömde bort den där lilla detaljen att jag är känslig mot laktos så resten utav kvällen så ville min mage bara vändas ut och in kändes det som.
Under natten så sov jag väldigt dåligt, jag vaknade flera gånger utav att min näsa var helt igentäppt och att jag hade svårt att andas.
Trots detta så gick jag ändå till skolan, det var ju trots allt bara en vecka sedan jag var sjuk sist. Jag svalde två mediciner och kände mig mycket bättre med en gång, fram tills efter lunch någon gång, då blev jag bara värre och värre och bestämde mig för att gå hem.
Nu fortsätter det att gå utför kan jag säga, jag somnade nästan på tåget av utmattning och mina ögonlock känns tunga nu när jag skriver.
Och där kom huvudvärken också, h*lvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback