Kört från Lund till Halland

Min farmor fyllde år i onsdags, 11 september, samma dag som tvillingtornen välte och Anna Lindhs dödsdag. Man vet inte ens om man ska skratta eller gråta, men jag väljer att skratta för det är lite komiskt tycker jag. 
Idag så åker vi till sommarstugan för att fira henne, det bjuds alltid på massor utav god mat och trevligt umgänge när hon fyller år, dock så har jag fullt med plugg så jag har fyllt väskan med böcker och jag kommer att lägga många timmar på det nu när jag är här.
 
Idag så har jag äver övningskört den längsta sträckan hitils, från Lund hela vägen till Halland! Och bra gick det också. Det var lite fjärilar som fladdrade omkring i magen precis när jag skulle ut på motorvägen, mina föräldrar har nämligen dragit alla möjliga skräckhistorier om hur svårt det är, men när jag väl gjorde det så var det inte alls svårt.
 
 
En suddig bild från idag, jag ska köpa mig ett nytt objektiv snart har jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback