Maya bag

Under tiden som jag var sjuk så kom min underbara moster hem till mig med en väska som jag har suktat länge efter. Meya bag från Tiger of Sweden, min förra väska gick faktiskt sönder förra veckan, inte så konstigt med tanke på att jag har haft den i ett par år och jag har ett ton böcker med mig var dag till skolan. Så nu var det dax att uppgradera sig. Meya är väldigt stor och rymlig, jag får plats med böcker, kamera, mat, klääder.. ALLT! Dessutom så är den så otroligt snygg, jag älskar verkligen den mjuka färgen som passar till allt i min garderob.
 

Kommentarer
Johanna Gustafsson säger:

Snygg!!

2013-09-13 | 18:39:14
Bloggadress: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback