Favorit i repris

Favorit i repris till frukost idag, nämligen min choklad och kokos kaka! Himmeln i en tugga verkligen, jag ska börja skriva om mitt kostschema idag också, i några veckor nu så har jag bara kört på och äter lite vad jag känner för, vilket resulterar i dålig planering och mycke pengar som spenderas på mat, great... 
Jag är ett riktigt kontrollfreak / perfektionist, allting ska vara ordentligt och det ska finnas en plan till allt, annars så blir jag frustrerad för att saker går helt fel. När man var liten så kunde man ta livet som det kom och lita på att ens föräldrar fixade allting och att man inte behövde röra ett lillfinger för att alla problem skulle fixas, men med åren så har jag lärt mig att mitt sätt fungerar bäst för mig och att man inte kan ta saker för givet, man måste planera för att ha tid med allt man vill göra, och framförallt lyckas med allt man vill göra. 
Så nu så blir det rutiner på maten igen och jag åker och veckohandlar med mamma snart, skönt att komma in i de vanliga spåren igen så att man kan börja se utveckling i den takt som man önskar.
 
Min underbara frukost!
 
Och insidan, slickar skärmen just nu så mycket jag älskar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback